پیگیری سفارش
جهت پیگیری سفارش خود , لطفا کد پیگیری را وارد نماییید


راهنمای خرید

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی فریز 



در صورتی که با ثبت سفارش و خرید اینترنتی از فریز آشنایی ندارید ادامه دهید:





1- نحوه انتخاب محصول

شما  کاربر و یا مشتری عزیز می توانید با استفاده از ابزار جستجو و انتخاب محصولات در هر یک از بخش های سایت، با توجه به نیازهای کاربردی و نیز سلایق و تشخیص خود، با انتخاب شرایط جستجو، مدل هایی را که با شرایط جستجوی تعیین شده از طرف شما مطابقت دارند بررسی کنید.

این کار با ساده تر کردن فرآیند انتخاب از میان تنوع بسیار زیاد مدل ها، به شما کمک خواهد کرد  مستقیماً بر روی مدل هایی متمرکز شوید که بیشترین مطابقت را با نیازهای شما دارند.

برای بررسی بیشتر مدل ها حتماً بر روی گزینه "اطلاعات بیشتر" در کنار محصولات یا بر روی تصویر مدل مورد نظر کلیک کنید تا جزئیات بیشتری را درباره آن مدل مطالعه نمایید.

پس از بررسی مدل های حائز شرایط، می توانید این مدل ها را با استفاده از ابزار مقایسه موجود در سایت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به انتخاب نهایی خود برسید.



اعتبار قیمت محصولات :



هزینه سفارشات مشتریانی که محصولات خود را ثبت و شماره سفارش دریافت کرده اند تغییر نخواهد کرد مگر در مواردی که جمع نهایی مبلغ شامل تخفیف شود و گروه می تواند از طریق تماس با مشتری میزان تخفیف را اعلام کند .<< قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌­فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد».



همچنین در صورتی که مشتری محصول  را در ابعادی جز ابعاد پیش فرض مد نظر داشته باشد می تواند از طریق تماس با بخش پشتیبانی از هزینه مطلع شود .



درصورتی که نیاز به تغییر قیمت محصولات باشد با اطلاع رسانی در سایت از مشتریان درخواست می شود تا سفارش خود را بعد از تغییر قیمت ثبت نمایند .





2- نحوه سفارش محصول مورد نظر- ویرایش سفارش

 پس از انتخاب کالای مورد نظر با کلیک بر روی کلید "اضافه به سبد خرید" و تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش شامل نام، شماره تماس، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و یک پیش فاکتور الکترونیکی به صورت اتوماتیک همان لحظه به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد .دقت نمایید سفارش شما زمانی در سیستم ثبت شده است که کد رهگیری برای شما نمایش داده شود.

در صورتی که سفارش از  طریق اینترنت و سایت پدیده  برایتان مقدور نمی باشد، از طریق پیامک درخواست راهنمایی کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .



برای ویرایش سفارش ابتدا وضعیت سفارش خود را بررسی نمایید درصورتی که سفارش شما در وضعیت معلق باشد مجاز به ویرایش سفارش هستید . برای این کار ویرایش لازم را همراه با شماره سفارش به سامانه پیامکی گروه ارسال نمایید.بعد از ویرایش پیامک انجام شد برای شما ارسال میشود.



3 نحوه تحویل کالا و  پرداخت وجه سفارش



سفارشات بعد از حداقل  24 ساعت کاری و حداکثر 72 ساعت کاری ارسال می شود .برای پیگیری زمان دقیق ارسال سفارش خود به بخش پیگیری سفارشات از طریق پیامک مراجعه کنید .



پرداخت وجه سفارش برای مشتریان درزمان دریافت محصول و درب منزل صورت می گیرد(اخذ توسط مامور پست). هزینه ارسال توسط پست طی فاکتور در اخرین مرحله خرید اعلام میشود . این فاکتور بعد از ثبت به پست الکترونیکی خریدار ارسال می شود.





4- روند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه - انصراف از خرید

فریز برای کلیه سفارشات  فرصت تست  و بازکردن کالا را هنگام تحویل کالا را توسط مشتری جهت اطمینان از صحت و کیفیت کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است.



 درصورتی که سفارش خریدار با بسته دریافتی مطابقت نداشته باشد می توان ظرف مدت 24 ساعت بعد از دریافت سفارش مشکل خود را به گروه پیامک و بعد از تایید گروه بسته را عودت نماید و بسته جدید را دریافت کند.(بدلیل مشکلاتی که در دریافت و یا ارسال پیامک وجود دارد درصورتی که طی 24 ساعت کاری به پیامک شما رسیدگی نشد حتما تماس گرفته شود .)



طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک خریدار میتواند ظرف مدت 7 روزکاری از سفارش خود انصراف دهد . برای این کار کافیست شماره سفارش و درخواست انصراف از طریق پیامک به سامانه پیامکی گروه ارسال شود.



کلیه سفارشات شما ذخیره و در نهایت به عنوان سابقه خرید شما باقی خواهد ماند که شامل امتیازات متعددی در زمانهای مختلف خواهد بود. گروه فریز تمامی موراد مربوط به حفظ خریم شخصی خریداران را رعایت میکند ( اینجا را بخوانید )



از آنجائیکه محصولات این سایت توسط  گروه فریز عرضه شده در صورتی که محصول ارسالی با مشخصات درج شده زمان ثبت سفارش مغایرت داشته باشد شما می توانید نسبت به مرجوع کردن کالای ارسالی ظرف مدت 24 ساعت اقدام نمایید .



تذکر : در مواردی که مشتری نیاز به گارانتی محصول خود را داشته و با تایید گروه کالای خریداری شده به گروه مرجوع شود و موراد نقص در محصول مشاهده نشود گروه فریز مسئول عودت هیچگونه هزینه ارسال و دریافت محصول ناقص را ندارد و تنها در صورت پرداخت وجه ارسال بصورت نقدی ( فیش واریزی - حواله - پرداخت وجه اینترنتی - کارت به کارت ) بسته مرجوعی را ارسال می نماید .



 


۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.