دسته بندی ها

راهنمای خرید

انجام و ثبت سفارش:
به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوها، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید.

پس از ثبت سفارش، شما می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت "سبد خرید" یا تصویر آن کلیک کنید.

در روند نهایی کردن سفارش شما می بایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. لازم به ذکر است در صفحه "اطلاعات پرداخت" علاوه بر امکان انتخاب درگاه بانکی، امکان وارد کردن اطلاعات تخفیفی نیز وجود دارد. همچنین میتوانید با انتخاب گزینه "پرداخت در محل" ابتدا سفارش خود را تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت نمایید. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد.

بعد از نهایی کردن سفارش، علاوه بر نمایش موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک پیامک ارسال می کند. 

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال می گردند.

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:

پرداخت شده، در حال بررسی، ارسال شده و برگشت خورده

وضعیت "پرداخت شده": هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.

وضعیت "درحال بررسی": سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.

وضعیت "ارسال شده": سفارش های در این وضعیت توسط شرکت ارسال گردیده است. سفارش های مناطق ۲۲ گانه تهران توسط پیک و سفارش های سایر مناطق تهران و استان های دیگر توسط پست، باربری و یا تیپاکس ارسال می گردند.

وضعیت "آماده ارسال": سفارش های در این وضعیت آماده به ارسال هستند. 

قیمت کالاها:
قیمت های مندرج در سایت و یا اپلیکیشن همان قیمت مصرف کننده می باشد.

سفارش های کمتر از 5.000.000 ریال شامل هزینه ارسال می گردند که این هزینه در مراحل پرداخت به اطلاع خریدار رسانده می شود. همچنین سفارش های بیشتر از این مبلغ شامل ارسال رایگان می گردند. لازم به ذکر است که محصولات مجازی به دلیل ارائه کد به صورت آنلاین و از طریق ایمیل، شامل هیچگونه هزینه ارسالی نمی گردد.

کالای خریداری شده توسط مشتری بعد از ثبت، به همان مقدار محاسبه خواهد شد و در صورت تغییر قیمت کالا بر روی وب سایت، بر روی سفارش های قبلی ثبت شده اعمال نخواهد شد.

در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف به وضوح در مشخصات کالا درج گردیده است. همچنین در تمام موارد قیمت اعلام شده نهایی می باشد.

در برخی موارد تخفیف هایی برای کل سبد خریدار اعلام می گردد که به صورت خودکار در روند نهایی کردن ثبت سفارش برای وی محاسبه می گردد.

توجه: در روند ثبت سفارش امکان وارد کردن کد تخفیف یا کد معرف وجود دارد. در صورت وارد کردن و تعلق گرفتن این کدها، مقدار تخفیف در همان لحظه مقابل باکس ورود کد نمایش داده می شود. لذا در صورت وارد کردن کد تخفیف و عدم رویت پیام خطا یا مبلغ تخفیف، اقدام به حذف کد و ادامه ثبت سفارش خود نمایید.

نحوه پرداخت وجه:
در طی مراحل نهایی کردن سفارش توسط شما، سه گزینه برای پرداخت در اختیار شما قرار داده می شود.

  • پرداخت در محل: با انتخاب این گزینه میتوانید ابتدا سفارش خود را تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت نمایید.
  • پرداخت آنلاین: که به کمک درگاه های امن پرداخت الکترونیکی با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد.
  • پرداخت با استفاده از کیف پول: که به وسیله اعتبار موجود در حساب کاربری شما، تمام یا بخشی از هزینه خرید شما پرداخت می گردد. این اعتبار از طریق گزینه "شارژ کیف پول"، پورسانت و پاداش های دریافتی شما به حسابتان اضافه می گردد.

رهگیری سفارشات:
بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت و یا اپلیکیشن شرکت فریز و وارد کردن کد در قسمت "رهگیری سفارش" از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

آماده سازی، حمل و تحویل کالا:
سفارش هایی که با موفقیت ثبت شده باشند، در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال میگردند. اگر کالا توسط توزیع کننده ای به جز شرکت فریز تامین شده باشد این زمان به 2 الی 3 روز کاری پس از ثبت سفارش افزایش میبابد. 

توجه: ساعات کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه از ٨ صبح تا ۵ بعد از ظهر به استثناء روزهای تعطیل می باشد.

خدمات پس از فروش:

درصورتیکه که کالایی را خریداری کردید که شامل گارانتی میباشد و آن کالا در زمان گارانتی معیوب گردیده، برای اطلاع از شرایط و ضوابط گارانتی با کارشناسان شرکت فریز تماس بگیرید.

مرجوعی کالا:
هیچ یک از کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه شرکت فریز مرجوع نمی شوند. در صورت داشتن هرگونه مشکل می توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت استفاده کنید.