دسته بندی ها

قوانین

قوانین و مقررات استفاده از خدمات و کالاهای فروشگاه اینترنتی شرکت فریز
کاربر و مشتری گرامی؛ از اینکه فروشگاه اینترنتی فریز را برای تامین کالا و خدمات مورد نیازتان انتخاب کرده‌اید، بسیار خرسندیم. مجموعه مدیریت و کارکنان فریز تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ارائه خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یک خرید اینترنتی را برای شما رقم بزنند. و احساس خوبی از یک خرید اینترنتی را در شما بوجود بیاورند.

در راستای ایجاد شفافیت در خصوص تعهدات متقابل فروشگاه اینترنتی فریز و کاربران، مجموعه‌ای از قوانین تدوین شده است که در ادامه به آگاهی شما می‌رسد. خواهشمند است، این قوانین را مطالعه نمایید و سپس با آسودگی خیال نسبت به بهره‌مندی از خدمات فروشگاه اینترنتی فریز اقدام کنید. بدیهی است استفاده شما از خدمات، محصولات و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی فریز به معنی پذیرش تمامی موارد زیر است.

قوانین عمومی
تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت فریز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنند‌گان است و هر دو طرف (فریز و کاربران یا همان مشتریان) نسبت به انجام تکالیف خود بر اساس قوانین جاری کشور متعهد هستند. تمامی کالاهای این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. همچنین در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فریز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فریز اقدام کند.

تعریف همکار یا مشتری خرید عمده
همکار یا مشتری که به عنوان همکار در صنف کامپیوتر، موبایل، الکترونیک  و کالای دیجیتال فعالیت می کند به شخص، شرکت یا فروشگاهی گفته می شود که جز طبقه بندی همکاران در رسته مشتری ها است و مورد تایید مجموعه فریز قرار گرفته باشد.

همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی فریز بخش خرید همکاران و عمده فروشی نیز دارد که با ثبت نام در بخش همکاران و تایید آن از سمت فریز قیمت های همکاری و حداقل تعداد خرید ها برای همکار مشخص می شود. و مشتری همکار یا کسی که به عنوان همکار خرید عمده و کلی انجام می دهد، شرایط قیمت گذاری و پرداخت برای آن با مشتری مصرف کننده متفاوت است.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط فریز از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با فریز همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت فریز عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط دکم شرکت فریز بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک  کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۷ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل  ۲۴ ساعت بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– ۲۴ ساعت فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۲۴ ساعت پس از زمان سفارش‌گذاری در فریز است.

– منظور از ۲۴ ساعت،  زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار فریز توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

– در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فریز مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

– در صورتی‌که فریز تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه فریز است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات شرکت فریز استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فریز ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فریز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فریز برای اعضای وب سایت ایمیل ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فریز را در پروفایل خود لغو کنند. 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
فریز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فریز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فریز، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فریز، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فریز جزئی از اموال فریز محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فریز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فریز محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فریز و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فریز است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فریز و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فریز محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فریز، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. همچنین فریز محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال را نیز به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.freeze.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت فریز هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.freeze.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فریز به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فریز به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیش فاکتور به وسیله ایمیل و یا پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فریز همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فریز به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فریز محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.  همچنین منتظر موجود شدن دوباره کالا در سایت باشد.

توجه: ممکن است ایمیل مربوط به سفارش شما به هر دلیلی در بخش صندوق ایمیل (Inbox) قرار نگیرد، لطفا در این صورتی که ایمیل به صندوف ایمیل وارد کرده هنگام سفارش و ثبت نام نیامده است، بخش هرزنامه(spam یا junk ) ایمیل خود را بررسی کنید و در صورت نبودن و عدم دریافت ایمیل با فریز تماس بگیرد.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– فریز مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فریز محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود یا آپدیت نبودن قیمت کالای های درج شده در هر تاریخ و ساعت از سفارش در سایت فریز، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فریز محفوظ است. فریز در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت فریز می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فریز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند. درحال حاضر امکان خرید سازمانی و صدور و دریافت فاکتور رسمی برای خرید های سازمانی در فریز مقدور نیست. لطفا قبل از خرید های سازمانی با فریز تماس بگیرد تا در جریان خرید سازمانی قرار بگیرد.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌ گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل
فریز همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه و درج در حساب کاربری و بخش سفارش ها – وضعیت سفارش مشخص می شود. ) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فریز هیچگونه مسئولیتی ندارد. 

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب
سایت فریز ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل فریز نیستند و سایت فریز هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت فریز این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت فریز لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از فریز اداره می‌کنند، بنابراین سایت فریز نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت فریز باشد، خود برعهده خواهید داشت.

*کاربرانی که قصد ارسال نظر و پرسش و پاسخ در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

با این حال، فریز هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فریز درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

۲- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

۳- حداقل ۳۰۰ کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.

مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمی‌شوند:

   – قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول

   – کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید

   – استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه

   – بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت

لازم به ذکر است که رعایت استاندارد تعداد کاراکتر مطلوب برای نقد مناسب ضروری است، لذا کاربرانی که نمی‌توانند تعداد کاراکتر مطلوب نقدشان را به ۳۰۰ برسانند،  باید در قسمت نظرات متن خود را ثبت کنند، در غیر اینصورت امکان تایید نقد کمتر از ۳۰۰ کاراکتر مطلوب در قسمت نقد کاربران وجود نخواهد داشت.

۴- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.

۵- نقد مناسب، نقدی است که به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

۶- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.

۷- جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.

۸- با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید و پرسش و پاسخ های خود را در بخش مربوط به “پرسش و پاسخ های کاربران در مورد هر کالا” بیان کنید .

۹- تنها نظراتی و یا پرسش و پاسخ هایی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

۱۰- کاربران ارسال کننده نظر یا  پرسش و پاسخ موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

۱۱- قسمت نظرات یا پرسش و پاسخ های سایت، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد.

۱۲- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.

۱۳- از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.

۱۴- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا در صورت درج لینک، لینک ها به صورت خودکار تبدیل به متن می شود. یا اگر لینک دارای مشکل قانونی یا مخرب باشد نظر یا لینک حذف خواهد شد.

۱۵- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

۱۷- کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش فریز را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات خودداری نمایید.

۱۸- کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات یا قسمت پرسش و پاسخ ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.

۱۹- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

۲۰- لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.

۲۱- کاربران در نظر داشته باشند که فریز، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند. 

همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و فریز مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

 محتوا، مطالب  و توضیحات ارائه شده در سایت درباره محصول یا در وبلاگ

فریز نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است فریز تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فریز دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

وب ‏‌سایت فریز هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت فریز تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

سایت فریز ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

© کلیه محتویات سایت فریز شامل قانون حق تکثیر شده و به شرکت فریز تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‌‏گذاری در فریز مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فریز قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. و همچنین قیمت های همکاری و عمده فروشی فقط برای همکارانی که در بخش “ثبت نام همکاران” عضو شده اند و توسط فریز تایید شده اند قابل مشاهده می باشد.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فریز نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فریز موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است که وارد کننده آن کالا هنگام وارد کردن کالا به کشور در گمرک پرداخت کرده است. و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و درصورتی که کالا شامل مالیات برارزش افزوده باشد در هنگام پرداخت نهایی درج خواهد شد. و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

طرح  پیشنهاد ویژه (آفرها)
طرح پیشنهاد ویژه (آفرها) به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش یکی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه و بخش حراج، درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و از این قسمت برداشته می شود و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش ویژه  به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح پیشنهاده ویژه باشد، قیمت پیشنهاد ویژه اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (آفر) است، فریز تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود. هزینه ارسال سفارش برای بخش پیشنهاد ویژه به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغییر ندارد. همچنین فریز در قبال خریدهای بالاتر از قیمت محصولات در هنگام آفر هیچگونه مسئولیتی ندارد حتی اگر آن کالا چند دقیقه قبل از آفر خریداری شده باشد.

نمایندگی
فریز در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فریز به ایمیل info@freeze.ir اطلاع دهید.

شرکت فریز خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.