دسته بندی ها

سوالات متداول


سوالات مربوط به حساب کاربری
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
پاسخ:
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تلفن همراه و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه نمایش حساب کاربری من به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش ویرایش حساب کاربری امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ارسال نشده است؟
پاسخ:
از آنجاییکه این لینک از طریق پیام کوتاه ارسال میگردد گاهی دریافت پیام کوتاه در اپراتور تلفن همراه شما با مشکل رو به رو میشود. دقایقی بعد دوباره امتحان نمایید. 

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:
بله، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس بر روی گزینه سوابق سفارش کلیک کنید.

سوالات مربوط به پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:
از طریق درگاه پرداخت ابنترنتی به صورت آنلاین با تمام کارت های عضو شتاب میتوانید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید.

و یا با استفاده از گزینه "پرداخت در محل" میتوانید ابتدا سفارش خود را تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت نمایید.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را  پرداخت کرد؟
پاسخ:
شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه فریز ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ:
خیر، در سراسر کشور با هر مبلغ خرید میتوانید از گزینه پرداخت در محل استفاده نمایید.

4- آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ:

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه فریز از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه فریز امن است؟
پاسخ:
بله، درگاه پرداخت توسط بانک مرکزی نصب و راه اندازی میگردد و ارتباطی به فروشگاه فریز ندارد.

ارسال سفارشات
1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ:

پست و پیک موتوری برای تهران و پست، تیپاکس یا باربری برای شهرستان ها.

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:
با توجه به تعرفه شرکت حمل و نقل کننده.

3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
بله ، برای تهران شما میتوانید در  هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام کاربر ، معیین کنید چه زمانی می خواهید سفارش را درب منزل تحویل بگیرید، از طریق تماس تلفنی با شما هماهنگ خواهد شد .

4- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ:

این بستگی به انتخاب روش ارسال شما دارد.

4- می‏‌توانم محصولی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به شرکت فریز به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ:
خیر، این امکان وجود ندارد.


در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید از طریق لینک تماس با ما و یا پشتیبانی سوال خود را مطرح کنید.